
- Różne formy płatności
- Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
- Szyfrowane dane i transakcje



Producent
Cena
-
od
do

0,00 zł

150,00 zł

200,00 zł

160,00 zł

180,00 zł

2 099,00 zł

2 099,00 zł

949,00 zł

1 333,00 zł

1 333,00 zł

1 333,00 zł

1 700,00 zł

3 500,00 zł

1 800,00 zł

189,00 zł

125,00 zł
Stowarzyszenie Terapeutów Neurorozwojowych organizuje trzy moduły szkolenia (I, II i III) mające na celu przygotowanie uczestników do pracy jako Terapeuci Integracji Sensorycznej. Ukończenie wszystkich trzech stopni szkoleń oraz egzaminów teoretycznych i poświęconych pozwala otrzymać Certyfikat Terapeuty Integracji Sensorycznej. Ten certyfikat uprawnia do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii sensorycznej.
Wydawanie certyfikatów i zasiłków przez Stowarzyszenie odbywające się zgodnie z świadczonymi przez przepisy normami w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku objętem kształceniem ustawowym w formach pozaszkolnych.
Szkolenia są prowadzone dla absolwentów studiów z różnych dziedzin, takich jak psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, logopedia, fizjoterapia, pielęgniarstwo i medycyna. Absolwenci uczniów, którzy muszą także wymagać szkolenia pedagogicznego.
Kurs na Terapeutę Integracji Sensorycznej to program trwający 210 godzin, który uwzględnia zarówno aspekty teoretyczne, jak i praktyczne. Podczas szkoleń instruktorów integracji sensorycznej, wieloletniego doświadczenia, odpowiada za merytoryczną stronę zajęć. Ponadto, doświadczeni terapeuci SI znajdują się swoją praktyczną wiedzę na dobrze wyposażoną sali operacyjnej.
Podczas szkolenia prowadzonego na sali Integracji Sensorycznej, uczestnicy zapoznają się z kontaktowymi metodami wspierającymi rozwój sensoryczno-ruchowy dziecka. Szkolenie zapewnia konkretne efekty, które terapeucie wykorzystują wzmocnienie Integracji Sensorycznej, osiągając najlepsze rezultaty i trwałe efekty u dziecka.
Dzięki temu stowarzyszeniu szkolenia, absolwenci dostarczają wiedzy i umiejętności wsparcia skutecznego diagnozowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej, co przyczynia się do poprawy jakości życia dzieci z zaburzeniami sensorycznymi.