Producenci
Promocje
Zestaw nr 3 do sali Integracji Sensorycznej kolor granatowy
Zestaw nr 3 do sali Integracji Sensorycznej kolor granatowy
12 120,00 zł 10 990,00 zł
szt.
Zestaw nr 5 do sali Integracji Sensorycznej kolor granat
Zestaw nr 5 do sali Integracji Sensorycznej kolor granat
10 080,15 zł 9 080,00 zł
szt.
Zestaw nr 1 do sali Integracji Sensorycznej kolor szary
Zestaw nr 1 do sali Integracji Sensorycznej kolor szary
6 420,10 zł 5 890,00 zł
szt.
Zestaw nr 1 do sali Integracji Sensorycznej kolor granatowy
Zestaw nr 1 do sali Integracji Sensorycznej kolor granatowy
6 420,10 zł 5 890,00 zł
szt.
Zestaw nr 3 do sali Integracji Sensorycznej kolor szary
Zestaw nr 3 do sali Integracji Sensorycznej kolor szary
12 120,00 zł 10 990,00 zł
szt.
Zestaw nr 2 do sali Integracji Sensorycznej kolor szary
Zestaw nr 2 do sali Integracji Sensorycznej kolor szary
9 330,10 zł 8 399,00 zł
szt.
Zestaw nr 4 do sali Integracji Sensorycznej kolor granat
Zestaw nr 4 do sali Integracji Sensorycznej kolor granat
14 210,00 zł 12 890,00 zł
szt.
Zestaw nr 5 do sali Integracji Sensorycznej  kolor szary
Zestaw nr 5 do sali Integracji Sensorycznej kolor szary
10 080,15 zł 9 080,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost

Dostawa i czas realizacji

Drodzy Klienci,

  • zamówienia staramy się wysyłać od ręki, dla Państwa informacji przy każdym produkcie jest podany przybliżony czas realizacji zamówienia
  • zamówienia, które otrzymamy w dni robocze do godziny 14.00, te opłacone za pośrednictwem platformy Przelewy24 lub Płatne przy dostawie wysyłamy tego samego dnia po skompletowaniu zamówienia
  • zamówienia opłacone przelewem tradycyjnym oraz wpłaty on-line na platformach własnych banków wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku. Wpłaty księgowane są w dni robocze po godzinie 13:00
  • zamówienia przedpłacone o wartości powyżej 200,00 o standardowych gabarytach niezależnie od wagi wysyłamy bezpłatnie
  • Przesyłki o dużych gabarytach (sprzęt rehabilitacyjny) - wyceniamy indywidualnie, w tym celu należy skontaktować się mailowo ( sklep@simedica.pl ) z naszym sklepem.
  • Całkowity koszt dostawy zamówienia poznacie Państwo po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Was formy dostawy oraz metody płatności - w podsumowaniu zobaczycie dokładną wartość do zapłaty.
  • Jeśli Państwo złożą zamówienie w piątek po godzinie 11:00, sobotę lub niedzielę, paczkę wyślemy w poniedziałek. 
  • Koszt dostawy pokrywa Kupujący jeżeli promocja nie obowiązuje.

 

Kupując w sklepie SIMEDICA.PL możecie wybrać jedną z wielu możliwości dostawy:

  • Dostawa do InPost Paczkomaty 24/7 (dla zamówień o standardowych gabarytach)
    1-2 dni roboczych, płatność online, BLIK (Przelewy24.pl), przelew natychmiastowy, przelew tradycyjny: od 12,99 PLN (z VAT) Cena zależna od wagi przesyłki. Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej kwoty 200 zł.
  • Dostawa Poczta Expres 24
    1-2 dni roboczych, płatność online, BLIK (Przelewy24.pl), przelew natychmiastowy, przelew tradycyjny, pobranie: od 15,99 PLN (z VAT) Cena zależna od wagi przesyłki. Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej kwoty 200 zł.
  • Dostawa kurierem DPD
    1-2 dni roboczych, płatność online, BLIK (Przelewy24.pl), przelew natychmiastowy, przelew tradycyjny, pobranie: od 22,75 PLN (z VAT) Cena zależna od wagi przesyłki.
  • Dostawa kurierem Inost 
    1-4 dni roboczych, płatność online, BLIK (Przelewy24.pl), przelew natychmiastowy, przelew tradycyjny : od 15,99 PLN (z VAT) Cena zależna od wagi przesyłki.
  • Dostawa kurierem Inost  - płatność przy odbiorze
    1-2 dni roboczych, pobranie : od 20,83 PLN (z VAT) Cena zależna od wagi przesyłki.)
  • Dostawa Transportem SIMEDiCA – płatność online, BLIK (Przelewy24.pl), przelew natychmiastowy, przelew tradycyjny,            czas i koszt ustalany indywidualnie przy zamówieni, w tym celu należy skontaktować się telefonicznie (+48 732 220 102 lub +48 697 810 257) lub mailowo (sklep@simedica.pl)

Ważne! W okresie zwiększonej skali zamówień czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu.

 

STATUS ZAMÓWIENIA

Status zamówienia jest to informacja na jakim etapie znajduje się Państwa zamówienie. Statusy zamówienia wysyłane są na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia można również sprawdzić status po zalogowaniu się w sklepie "Moje Konto" w zakładce "Moje zamówienia".

Przyjęto zamówienie - wiadomość z podsumowaniem zamówienia.

Przygotowanie do wysyłki -  zamówienie jest kompletowane, pakowane i przygotowywane do wysyłki.

Produkt wysłany - zamówienie zostało wysłane.

Zamówienie anulowane -  Państwa zamówienie nie będzie realizowane - błędne dane , brak kontaktu , brak potwierdzenia zamówienia, brak wpłaty (przy wyborze płatności wpłata na konto).

DOSTĘPNOŚĆ

Wszystkie prezentowane w naszym sklepie produkty posiadamy na stanie, jeśli skończy się stan magazynowy danego produktu jest on automatycznie wyłączany w sklepie. Nie dotyczy to sprzętu rehabilitacyjnego gdyż ten asortyment produkujemy u nas i informujemy Państwa osobno w wiadomości mailowej o terminie realizacji, staramy się by termin nie przekraczał 7 dni roboczych.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl